وجود انبار و سوله جهت نگهداری مواد مختلف اهمیت دارد. هنگام تاسیس یک انبار باید به استانداردهای محیطی توجه فراوانی داشته باشید. اما پیش از این باید بدانید که پیش از بهره برداری و حتی تاسیس آن باید مجوزات مربوطه را دریافت کنید. در غیر اینصورت در هر مرحله از انجام فعالیت انبار امکان توقف آن توسط مراجع ذی صلاح وجود خواهد داشت.

جهت دریافت جواز تاسیس انبار باید از سوی سازمان صنعت و معدن و تجارت اقدام کنید. برخی مراحل اداری وجود دارد که باید آن را طی کنید؛ در ادامه این مراحل برشمرده می شود.

مراحل دریافت جواز تاسیس انبار

تکمیل و ارائه درخواست: تمامی مراحل صدور جواز تاسیس و مجوزات دیگر، از طریق سامانه بهین یاب انجام می شود.

ارائه مدارک شناسایی: متقاضی دریافت پروانه تاسیس ممکن است حقیقی یا حقوقی باشد. در صورتی که شخص حقیقی متقاضی دریافت جواز است؛ از تمامی مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت فتوکپی بگیرید و ارسال کنید.

برای اشخاص حقوقی: مدارک شناسایی مدیرعامل شرکت و آگهی تاسیس شرکت و تغییرات در صورت وجود و همچنین اساسنامه شرکت ارائه شود.

پرداخت هزینه های جاری مربوط به صدور جواز تاسیس از ااماتی است که باید انجام شود.

مدارک ارسال شده توسط کارشناسان ارگان مربوطه بررسی شده و در صورت عدم وجود نقص در مدارک، جواز تاسیس صادر می شود. این مجوز برای مدت دوازده ماه دارای اعتبار خواهد بود.


legal institute تاسیس ,جواز ,انبار ,وجود ,دریافت ,مراحل ,جواز تاسیس ,می شود ,تاسیس انبار ,دریافت جواز ,مدارک شناسایی ,جواز تاسیس انبارمنبع

مراحل اخذ استاندارد ملی

استاندارد ملی و انواع آن

قوانین و مزایای ثبت برند

پروانه بهره برداری

تمدید جواز کسب

اخذ جواز کسب

اخذ ایران کد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تمپلاگ دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. اقامت اروپا، مهاجرت به کانادا اشپزی ارزان سرا بهترين ارزهاي مجازي براي تجارت چیست؟ مجموعه تالار های پذیرایی عرشیا تجهیزات خانه بازی خرید بهترین چرخ گوشت چگا مدیریت واردات و صادرات